Beste financiële online service van Nederland
Hoera! Bij de Shopping Awards 2018 hebben we 2 prijzen binnengesleept. De publieksprijs XL én de vakprijs.
Bij de Shopping Awards, vroeger de Thuiswinkel Awards, worden de beste e-commerce bedrijven van Nederland beloond. Voor de tweede keer op rij waren wij genomineerd voor de beste online service in de categorie ‘Financiële dienstverlening’. Dit jaar gingen we naar huis met maar liefst 2 prijzen: de prestigieuze vakprijs in de categorie persoonlijke en financiële diensten en de felbegeerde publieksprijs (XL) als financiële dienstverlener. En daar zijn we natuurlijk heel trots op!
Wat maakt schademelden bij InShared anders dan anders?
Johan van den Neste, commercieel directeur InShared: “Online schademelden komt vaker voor, maar het afhandelen is vaak nog ouderwets handwerk. In 2017 heeft InShared volledig digitaal schade afhandelen geïntroduceerd. Dit maakt ons de eerste verzekeraar ter wereld die bij het merendeel van de schades geen schadebehandelaar nodig heeft.” “Niemand heeft in het geval van schade zin in stressvolle situaties, zoals telefonische wachtrijen en eindeloze keuzemenu’s. Je wil zo snel en efficiënt mogelijk schademelden en afhandelen. Om dit zo makkelijk mogelijk te maken, hebben we het schadeproces gedigitaliseerd.” “Door een intelligente ‘vragenboom’ hoef je als klant nooit onnodige vragen in te vullen. Zelfs een complexe autoschade kan volledig online en automatisch behandeld worden, wat ons als schadeverzekeraar uniek maakt.” “Je ziet bij het melden van schade meteen waarvoor je verzekerd bent en wat de eventuele consequenties voor je premie zijn. De klantentevredenheid is mede daarom vorig jaar gestegen van een 7,9 naar een 8,5.”