Onze Benefits
Hallo! Wij zijn InShared. En wij doen alles net even anders. Samen werken we aan een eerlijke verzekering voor een lage prijs, en doen we alles lekker digitaal.

Hallo! Wij zijn InShared. En wij doen alles net even anders. Samen werken we aan een eerlijke verzekering voor een lage prijs, en doen we alles lekker digitaal.
Eerlijk is de basis van wie we zijn, wat we doen en welke keuzes we maken.
Samen zorgen we ervoor dat u nooit te veel betaalt.
Wel zo makkelijk op onze slimme website en in uw eigen digitale Verzekeringsmap.
Aan het eind van ieder jaar maken we de balans op. Is er geld over van het bedrag dat we hebben gereserveerd voor schade? Dan is dat geen extra winst voor ons, maar geven we dat gewoon weer terug aan iedereen die bij ons een verzekering heeft: tada, onze JaarBalans. We all benefit!
In 2009 was een klein ondernemend groepje mensen in Nederland ervan overtuigd dat verzekeren anders kon en moest. Eerlijker en beter. Samen met klanten. Dus is er vanuit een piepklein kantoortje een nieuw soort verzekeraar opgezet: InShared. Met een eerlijk verdienmodel, slimme technologie en duidelijke taal die verzekeren ook echt anders heeft gemaakt. En zo zitten we nog steeds in elkaar.
Is er een schade zoals een grote brand, een overstroming, letsel of diefstal van uw au-to/motor/brommer? Belt u dan met onze alarmcentrale +31 (0)71 364 17 62. Alle schade zonder Nood kunt u online melden via onze website .
We zijn er vooral voor mensen die verstandig in het leven staan en er samen met ons alles aan willen doen om de totale schade zo laag mogelijk te houden. Omdat we het niet eerlijk vinden dat mensen die weinig of geen schade hebben, moeten meebetalen voor mensen die er een potje van maken. Wij letten bij onze acceptatie op schadegedrag uit het verleden. Daarbij kijken we naar schades die u heeft gemeld op bijvoorbeeld een auto-, inboedel-, aansprakelijkheid-, reis en soortgelijke schadeverzekeringen.
Als iemand meer dan gemiddeld schade heeft gehad in de afgelopen 3 jaar, kan dat voor ons een reden zijn om degene niet te accepteren. Daarnaast geldt voor onze Autoverzekering een minimumleeftijd van 21 jaar en de auto moet dan jonger zijn dan 12 jaar oud. Voor onze Motorverzekering geldt een minimum leeftijd van 25 jaar. Voor alle overige verzekeringen is dat 18 jaar. Verder letten wij op betaalgedrag en of mensen al eens eerder geweigerd of geroyeerd zijn. Voor de toetsing maken wij gebruik van interne en externe bronnen. Dit betekent gelukkig dat we er gewoon zijn voor het overgrote deel van Nederland. Mocht u met uw gegevens geen verzekering aan kunnen vragen en u bent het niet eens bent met het genomen besluit, dan kunt u altijd navraag doen naar de reden en ons vragen om een medewerker een nieuw besluit te laten nemen. Stuur ons dan een email.
Natuurlijk komt het niet eens in u op, maar er is een klein percentage onder de mensheid, dat verzekeringsfraude pleegt. Wat wij daaraan doen, leest u hier
Heeft u het idee dat iemand ánders niet helemaal eerlijk is? Mail ons dan op fraudemelding@inshared.nl. Daar gaan we natuurlijk volledig vertrouwelijk mee om.
In noodsituaties kunt u ons altijd bereiken op alarmnummer +31 (0)71 364 17 62. Maar wilt u iets weten over een bestaande of nieuwe verzekering? Over een polis, een verzekeringsbewijs? Een verandering in uw situatie? Sorry, we bedoelen het niet onaardig, maar u kunt ons in die gevallen niet bellen. Wij zijn namelijk niet alleen tijdens kantooruren bereikbaar, maar altijd. Dag en nacht. Online. Daar kunt u als klant bijvoorbeeld zelf uw papieren, zoals uw Groene Kaart of verzekeringsvoorwaarden downloaden of printen in uw Verzekeringsmap en alle antwoorden vinden in de veelgestelde vragen of onze chatbot. Het is één van de redenen waarom we zo goedkoop kunnen werken. Komt u er echt niet uit? Dan kunt u ons natuurlijk altijd mailen. Wij reageren binnen 2 werkdagen.
Bent u op zoek naar onafhankelijk advies? Kijk dan ook eens op wijzeringeldzaken.nl. Daar vindt u veel algemene informatie over verzekeringen. Betrouwbaar en zonder commercieel doel.
Daar hebben we een heuse klachtenman voor aangesteld. U kunt uw klacht bij hem indienen door een mail te sturen aan klachtenman@inshared.nl of via het klachtenformulier. Hij laat binnen 2 werkdagen weten dat hij uw klacht gekregen heeft en zal er binnen 14 kalenderdagen inhoudelijk op ingaan. Onder een klacht verstaat InShared trouwens iedere formele uiting van ontevredenheid over haar producten en diensten, of over haar handelen, het handelen van één van haar medewerkers, of het handelen van derden die in opdracht van InShared werkzaamheden heeft verricht. Hoe we met uw klacht omgaan en wat u kunt doen leest u in ons klachtenprotocol
Onze klachtenrapportage vindt u hier.
Mocht u - dat hopen wij natuurlijk niet - toch niet tevreden zijn, dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Stichting Klachten Instituut Financiële Dienstverlening (KiFiD). U moet dit wel uiterlijk binnen 3 maanden doen nadat u de beslissing van de Klachtenman hebt ontvangen. Het Klachteninstituut zal uw klacht verder in behandeling nemen. Meer informatie over de taak en werkwijze van het Klachteninstituut vindt u via de website: www.KiFiD.nl. De adresgegevens zijn: KiFiD, Postbus 93257, 2509 AG Den Haag, telefoon 0900-3552248. Als u het niet eens bent met de manier waarop wij de verzekering uitvoeren kunt u in veel gevallen ook een beroep doen op de burgerlijke rechter. Meer informatie daarover vindt u op www.rechtspraak.nl.
Ook de Tuchtraad Financiële Dienstverlening behandelt klachten van consumenten over verzekeringsmaatschappijen die zijn aangesloten bij het Verbond van Verzekeraars. Het belangrijkste doel van de Tuchtraad is om er op toe te zien dat deze verzekeringsmaatschappijen zich fatsoenlijk gedragen. Kwesties die aan de Tuchtraad worden voorgelegd, hebben vaak te maken met gebrekkige communicatie, slecht georganiseerde interne klachtprocedures of het negeren van regels die door de verzekeringsbranche zelf zijn opgesteld. De Tuchtraad kan geen schadevergoeding toewijzen.
Consumenten kunnen meestal niet zelf rechtstreeks bij de Tuchtraad klagen over de eigen verzekeraar. Klachten komen in principe via twee wegen bij de Tuchtraad terecht:
In het kort, wij doen het volgende voor u:
Eurocross neemt u 24/7 de zorgen uit handen als u onverwachts te maken krijgt met een medisch probleem (wereldwijd), hulp nodig heeft bij vervoer (in Europa) of assistentie moet hebben in en om het huis.
ABS Autoherstel BV herstelt uw autoschade snel en vakkundig. Met ruim 90 vestigingen zijn ze altijd dichtbij en met hun enthousiaste en bekwame medewerkers, staat uw tevredenheid voorop.
Autotaalglas gebruikt de meest moderne technieken en beschikt over unieke services om autoruitschade vakkundig en kwalitatief goed te herstellen voor alle klanten van InShared.
Carglass® is de specialist in reparatie en vervanging van autoruiten. Carglass® is 24/7 bereikbaar en heeft een landelijk netwerk van Service Centers. Ook voor complexe ruiten kunnen alle klanten van InShared bij Carglass® terecht.
Hersteldirect helpt bij schade aan uw huis. Ze bieden een oplossing en werken alleen samen met bedrijven die voldoen aan de nieuwste normen. Die bedrijven zijn verspreid over heel Nederland, en u kunt overal 24 uur per dag, 7 dagen per week bij ze aankloppen.
InShared is eigenlijk the best of two worlds. Klein en dus voordelig en flexibel. Maar tegelijkertijd groot en betrouwbaar, omdat Achmea zowel financieel als geestelijk achter ons staat.
Heel officieel (en een beetje saai) gezegd: InShared is dus onderdeel en handelsnaam van Achmea Schadeverzekeringen N.V., onderdeel van de Achmeagroep. Wij verkopen schadeverzekeringen die we speciaal voor onze klanten hebben ontwikkeld. Daarvan is Achmea Schadeverzekeringen N.V. de verzekeraar en die staat dan ook garant voor de continuïteit van dekkingen en uitkeringen in geval van schade.
En nog een beetje saaier: Achmea Schadeverzekeringen N.V. staat geregistreerd bij de Autoriteit Financiële Markten onder nummer 12000606 en beschikt over de vergunning van De Nederlandse Bank N.V. (DNB) om het schadeverzekeringsbedrijf uit te oefenen. InShared vindt het belangrijk om op een verantwoorde manier te ondernemen en conformeert zich daarbij onder meer aan de Gedragscode Verwerking Persoonsgegevens Financiële Ondernemingen (GVPFI), die door het Verbond van Verzekeraars is opgesteld . Deze is te vinden op: www.verzekeraars.nl (klik op: publicaties, downloads, gedragscodes). InShared staat ingeschreven bij de KvK onder nummer: 08053410 en is gevestigd aan Leusderend 56, 3832 RC Leusden. Ons e-mailadres is contact@inshared.nl en onze Helpdesk is telefonisch te bereiken op 071-3641762. Ons postadres is InShared, Postbus 408, 3830 AL, Leusden.
InShared verkoopt verzekeringen van Achmea. Hoe belegt Achmea haar vermogen en dat van haar klanten? Dat leest u hier op de website van Achmea. Daar leest u wat het beleggingsbeleid inhoudt, dat Achmea de Code Duurzaam Beleggen onderschrijft en hoe het beleggingsbeleid belegd is in de organisatie. Kortom van de manier waarop Achmea risico’s afdekt tot de rol die duurzaamheid speelt.